WIŚNIOWSKI to lider polskiego rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń, ale również marka globalna. Firma obecna jest w 35 krajach i 2500 salonach sprzedaży na całym świecie. W ofercie marki znajduje się ponad 2000 rozwiązań produktowych, które powstają w trzech autonomicznych fabrykach o łącznej powierzchni 280 tys. m². WIŚNIOWSKI, jako pionier inwestycji w rozwiązania Przemysłu 4.0, od ponad 20 lat samodzielnie tworzy unikalne know-how oparte na robotyzacji i automatyzacji.
Grzegorz Stawiarski, prezes Sandecji, podkreśla znaczenie tej współpracy: — WIŚNIOWSKI to symbol jakości, innowacyjności i odpowiedzialności społecznej. Cieszymy się, że firma tej rangi dołącza do naszej drużyny i wspiera naszą misję budowania silnego, nowoczesnego klubu. To partnerstwo doda nam skrzydeł — zarówno w kontekście sportowym, jak i organizacyjnym.
Umowa została podpisana w siedzibie firmy. Logo WIŚNIOWSKI pojawi się m.in. na nośnikach promocyjnych na stadionie Sandecji oraz strojach zawodników pierwszego zespołu.





