1910 MKS SANDECJA Strona Oficjalna
Zamiast dziewięciu meczów wyzwania kreatywne
2020.03.24
Fot. sandecja.pl
Kluby pierwszoligowe we współpracy z sponsorem tytularnym rozgrywek - Zakładami Bukmacherskimi Fortuna przygotowały substytut emocji meczowych. Kibice pomagali swoim drużynom w rywalizacji... w popularną grę państwa-miasta.

Oprócz standardowych kategorii pojawiły się też te stricte powiązane ze światem sportu jak chociażby reprezentant Polski, dyscyplina czy "na stadionie". Co ciekawe kreatywnych odpowiedzi nie brakowało, a sama rywalizacja była bardzo zacięta. Kibice wspierali swoje drużyny przesyłając propozycję haseł zaczynających się od odsłanianych w trakcie trwania gry liter. Na czele klasyfikacji uplasował się GKS Bełchatów. Drugie miejsce ex aequo zajęły Miedź Legnica i Puszcza Niepołomice.

 

Wszystkim kibicom dziękujemy za wspólna zabawę. To dzięki Wam ta zabawa była możliwa!


2020.03.24

Kanach: zachowam je dla siebie

2020.03.24

Zamiast dziewięciu meczów wyzwania kreatywne

2020.03.23

Bielica: najlepszym rozwiązaniem są czyny

2020.03.22

Piter-Bučko: parę razy mi się to udało

2020.03.21

90 minut z Szymonem Tokarzem