1910 MKS SANDECJA Strona Oficjalna
Badanie opinii kibiców Sandecji
2018.10.07
Fot. sandecja.pl
Śladem m.in. Lecha Poznań, Śląska Wrocław i Wisły Kraków, Sandecja Nowy Sącz przeprowadzi badanie opinii swoich kibiców. Każdy sympatyk Klubu może je wyrazić w specjalnej, internetowej ankiecie.

Głównym celem jest poznanie opinii kibiców w różnych tematach dotyczących działalności klubu w mijającym sezonie i wyciągnięcie wniosku na przyszły rok. Badanie przeprowadzi niezależna sportowa firma badawcza Sport Analytics.

 

Proces badawczy będzie dotyczył następujących aspektów funkcjonowania klubu:

 

- Frekwencja na meczach Sandecji Nowy Sącz

- Bezpieczeństwo w dniu meczowym

- Ty jako kibic

- Usługi i infrastruktura klubu

- Kontakt kibiców z klubem

- Sprzedaż biletów

 

- Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionie w Nowym Sączu - mówi analityk Paweł Chmielowski. - Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju Sandecji - tłumaczy Chmielowski.

 

Zgodnie z konwencją statystyczną, usunięte zostaną wartości odstające (przypadkowe i nierealne). Badanie zostanie przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kibiców klubu. Dzięki założonej metodologii z 95% pewnością osiągamy 3% błędu statystycznego. - Struktura populacji znana jest dzięki wcześniejszym badaniom populacji kibiców tak w trakcie uprzednich działań analityczno-statystycznych realizowanych na nasze potrzeby jak i innych firm badawczych - tłumaczy Paweł Chmielowski.

 

- Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich - mówi Chmielowski ze Sport Analytics. – Z założenia badanie powinno być cykliczne. Pierwszy pomiar pomoże klubowi zwrócić uwagę na niektóre aspekty jego działalności. Kolejne zaś będą już oceniały jego pracę. Obserwując badania np. w Premier League zauważaliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji z kibicami - zakończył.

 

Dla kibiców, którzy wezmą udział w badaniu przygotowano atrakcyjne nagrody. 

 

W ramach podziękowania za poświęcenie nam swojego czasu przewidzieliśmy cenne nagrody: 3 karnety na rundę wiosenną, 10 zestawów upominkowych, 3 piłki z autografami, oraz koszulkę klubową z podpisami zawodników. 

 

Cel badania jest jasny. Ma pomóc w przygotowywaniu rozwiązań najważniejszych problemów, podnosząc równocześnie jakość relacji z kibicami.

 

Dostęp do ankiety internetowej będzie otwarty od poniedziałku 8 października od godziny 9:00 do piątku 12 października do godz. 22:00. Dostępna jest ona pod tym linkiem. (LINK)


2018.12.06

Z mikołajkową wizytą w sądeckim szpitalu!

2018.12.06

Janusz Świerad na stażu w Ajaksie Amsterdam

2018.12.04

Bohater 21. kolejki: Marek Kozioł

2018.12.04

Finał akcji "Fortuna za Gole"

2018.12.03

Przegląd prasy po meczu z GieKSą